Nuffnang Ads

Monday, August 1, 2011

DUGAAN BULAN PUASA!!!

Hi semua!!!


hari ini aku balik lambat dan aku berbuka *buat pertama kalinya berbuka di MATIC... hhuhuhu...tapi ini atas niat baik...aku gantikan kawan aku yang ada hal yang tidak boleh dielakkan.... kesian dia... makanya...aku dengan rela hati menggantikannya... anggaplah aku buat baik...tapi memang kesian punn....takpe la...

hari ni nak berbuka apa ek??..hahaha...

awal2 lagi nak tahu buka apa....apakah jadahnya kan?..hahaha..sungguh mengelirukan...huahuahuha...bukan apa... nafsu makan kadang2 sungguh mengelirukan...ye la...tengok semua..nak beli je.... tapi time makan...HAMPEH!!!...semuanya nafsu makan... kan? ingat lagi dulu... aku masa kecik2 la...Ya Rabbi...makan lepas buka puasa... macam tiada eso bagi ku da... makan, makan, makan, dan makan..lepas tu..tahu apa jadi???... perut aku terlampau penuh dan hinggakan aku tidak dapat untuk bernafas... ye la..budak2 masa tu... nafsu makan kalah gajah..hahaha...apa yang nampak depan mata di BAZAAR RAMADHAN terus....beli...ye la...sebab lapar...kat mata semua nampak sedap je kan...hahahaha......

hari ini DUGAAN amat SANGAT MENDUGA!!!..hahahaha...






till then...


Muah2!!!

p/s: banyak betul gunung2!!!..hahahaha

2 comments:

  1. haahah....itu la yang diduga pada tengahari tadi..hihu

    ReplyDelete