Nuffnang Ads

Saturday, August 6, 2011

KHAIRUL FAHMI PEMAIN TERHEBAT.

hi semua...

erm.... semenjak dua menjak ni kan... apa yang aku tengok kat entry semua berkaitan dengan Khairul Fahmi dengan scandal hidupnya. 

okay... aku pun nak letak jugak la nama Khairul Fahmi kat entry aku. Erm... dia pemain bola sepak posisi penjaga gol. Dia memang pandai main kan? memang tak dinafikanlah... memang dia pandai... dan tak tahu la....maybe apabila seseorang jadi feymes... dia akan macam jadi lupa diri.. tak tahu la kan... 

tapi aku ni bukanlah nak amik tahu sangat tapi apa yang penting... biar lah kot dia ngn hidup dia.. tapi cara dia cover tu memang tak boley blah la.. ada ke dia kata adik... den ghaso den nak lompang2 yo muko si Khairul Fahmi tu... bukan apo...  lau iyo pun nak cover.. tak yah lah nak kata dia adik ekau... hahahaha... kan? tapi biau lantak ler... den maleh nak caro ha... biau lantak ler..hahaha....

ni ha den lotak gamba so penjaga kubur gol. hehehe... ~~/0/~~

hehehe... 

 banyak tak abang shopping dik?

 cantek tak cemin mata Abang DIK? hehehe

hehehe.... 

~~ alololo...mana satu yang aku nak ni.??~~

till then...


Muah2!!!
p/s: mesti ramai nak jadi penjaga kubur gol Malaysia lepas ni.

2 comments: