Nuffnang Ads

Monday, August 1, 2011

LETIH PUASA??... JANGAN RISAU...

hi semua!!!


jam menunjukkan pukul 1 pagi..aku masih belum tidur..ini kerana aku TIDUR dengan banyaknya semasa aku berada di rumah di kampung tadi... dan aku kena ingat....aku kena kerja sok!!!.... cuma 2 minggu sahaja lagi tinggal...to be exact... 10 more days...hahahahar... best kan??..dah tak lama da nak abis praktikal ku!!!..ya Ampun... sekejap je kan..best je....*tak sabar nak abis...nak masuk belajar balik.dan finishkan semuanya!!!....semuanya!!!!

cuma peringatkan..so pose tau...jangan tak pose..dosa..hahaha..nak2 sok pose tua...kiranya pose yang mula2 lar... kena la pose...tapi jangan amik pangkal dan amik ujung..yang tengah2 hilang tak kemana kan?.... okay2...esok memang la start pose..cuma...kita jangan la lupa...pose pose jugak..tapi jangan la kerja semua tak buat kan?..tol tak?.... pose tetap pose...kerja tetap kerja..tu je la...kan?


 rimau ni pose gak ke??


 alolololo...comelnya dak ni...tah2 pore2 pose je kot..hahaahh


takde maknanya kucen ni pose!!!...ni mesti kenyang menyusu ni...


till then...






Muah2!!!

p/s: mood kembali normal.

No comments:

Post a Comment