Nuffnang Ads

Sunday, August 14, 2011

MAAF SAYA TAK BOLEH KOMEN POST AWAK!!

hi semua...

termanggu tak kalau dengar tajuk tu? kiranya kan apa tujuan aku tulis blog kalau setakat baca lau tak komen... kalau kita komen... itu ibarat kita menghargai apa yang ditulis kan? tak gitu ke? tapi entry yang kat atas tu bukan sal apa... cuma nak cakap bahawa aku untuk beberapa minggu ni agak susah la nak komen kat entry orang lain... hanya kerana internet access yang amat BANGANG!!!... boleh kan di kala manusia mengejar teknologi.. masih ada dibiarkan termanggu dek mengejar sesuatu yang tak pasti.. maybe aku kena undi bendera lain kot lepas ni.... *maaf undi adalah rahsia.... dalam parti besar tu pun ada yang undi yang lain.... ini kan yang tak sangat berparti... kan? sabar je la...

okay2... hari ni sangat panas dekat kampung aku ni.... memang habis air yang aku minum waktu sahur tadi... adalah dalam sebotol kot... eh.. apa ni? lari tajuk lak... okay2.. kembali ke tajuk tadi...  macam yang aku cakap la tadi... memang aku tak ley nak komen... ye la.. nak buka Facebook pun macam kena tunggu 6 bulan *eh.. melampau lar..hehehe  kan? tade la nak tunjuk betapa lamanya nak load.. adeeh.. oleh kerana itu.. aku terpaksa membuat entry tanpa gambar dan aku akan beralih ke tajuk dalam menarik perhatian... olollo~~~....hehehe

k lah... nak baring2 jap hilangkan letih nek bus...


till then..

Muah2!!!

p/s: nak buat report lak.. adeh!!! sengal!

2 comments:

  1. da sampai kampung ada plak masalah tenet kan..?sian.. :( hihihi

    ReplyDelete
  2. Syer windu kamoooo...

    ReplyDelete