Nuffnang Ads

Friday, August 5, 2011

MAKAN BANYAK KENYANG DENGAN BAJU MELAYU!!!

HI semua...

hamacam berbuka puasa???... kenyang tak? mesti la kan? Malaysia ni macam syurga makanan da... MACAM-MACAM ada... silap2 ada yang mampus sebab makan...hahahaha...

tapi ada jugak yang mati sebab tak makan...tapi bukan kat Malaysia la..kat negara lain lar...hihihihuhuhu... contoh dekat negara Afrika nun... ada banyak je manusia, kanak-kanak dan wanita yang kebuluran. Huuuu~~~ bahaya tahu kebuluran ni... tapi kat Malaysia? kalau tak habis, kalau tak bagi makan kucen... lau kucen tu kenyang camne? TONG SAMPAH la yang akan makan kan? tak gituw? MEMBAZIR TU KAN?... tol tak?  



jap lagi baru aku balik...ye  kol 9 pm... memang mcmtu la...sok pun cmtu gak.... nak buat cmne... orang kerja...*kan?  


baru je tengok seantero kat TV3.. rusuhan di Chile... desak perubahan dalam sistem pendidikan... hurmm... Police dorang belasah lagi teruk dari police Malaysia...hihu.... bahaya2.... takut2....

eh!!!..panjang da entry ni... k la...jap lagi aku hupdate lagi ek...






till then...


Muah2!!!

p/s: raya tak buat baju ko.... Yuyu nak sponsor tak?..hehehe

1 comment: