Nuffnang Ads

Wednesday, August 10, 2011

MATIC TETAPI DI HATI... AKU AKAN MERINDUI KAMU SEMUA...

HI semua....


malam ni aku agak emosi... sedih.. mengenangkan hari-hari yang mendatang yang aku akan tempuhi... namun hari itu hanyalah Khamis, Jumaat dan Sabtu. 3 hari sahaja lagi aku berada di Malaysia Tourism Centre (MaTiC). Sedih ku tidak dapat tu tanggung lagi.. air mata ku mengalir jatuh ke pipi ku.... ku sapukan... aku tak mau ianya berakhir sebenarnya.. namun apakan daya.. setiap pertemuan WAJIB diakhiri dengan perpisahan... jadi.... aku telah bertemu dengan perpisahnnya itu...



hati kecil ku berkata dahulu

*tabahkan hati... sekejap je...

hati kecil ku bersuara sekarang..

*perlukah ia berakhir sekarang? 

adakah pengakhiran ini yang ku nantikan? apakah ianya perlu? adoi.... aku akan merindui kawan-kawan ku...

Kak teha, kak Afin, Kak Sya, Mei Ling, Fadh, Syafiq, Clement, Jafni, Farah, Yana, Tasha, Sri, Cik farah, Cik Asma, Kak wati, Kak Rusliza, CC, kak Jay, Kak wati, Encik Fauzi, Tham, dan semua staff MaTiC dan praktikal yang lain.... nama kamu semua akan aku semat dalam hatiku...

3 bulan rupanya adalah waktu yang singkat untuk sebuah perkenalan...


till then..

Muah2!!!

p/s: malam ini aku bergenang air mata.

No comments:

Post a Comment