Nuffnang Ads

Wednesday, August 10, 2011

RAMADHAN 10 : BERBUKA DI SALOMA BISTRO...

Hi semua...

addeehh... aku da mood raya da ni... sumpah mood raya!!! memang AMAT KURANGLAH MOOD KERJA TU...hehehehe.. *walaupun.. aku kena gak kerja... buat kerja... walau pun praktikal..hehehe... 

aku siap dengar lagu BALIK KAMPUNG dari Sudirman Haji Arshad lagi..hahaha.. *apakah? baru  10 Ramadhan kot...hihu~~~

erm... hari ni aku jarang duk depan kaunter.. time-time nak duduk je tetiba rasa nak duduk aku duduk la..lau tak.. fuh... aku duk belakang *update blog..hehehe...

tade la.. buat research sket... *nak pesen nanti.. tak tahu nak pesen pe..hahha.. tak lama nak abis da ni.. adeehh....

okay,,. nak teruskan keja....daaa...

till then...



Muah2!!!
p/s: tengok sate..dan hari ni berbuka kat Saloma Bistro... 

4 comments:

  1. aku tak dengar lagu raye pon lagi. :B

    ReplyDelete
  2. Hizami Rahim : haha. tahu takpe.. ni dengar kat PC..

    ReplyDelete
  3. Kak WC : kan!!.. betul2.. nak raya awal..hahah

    ReplyDelete