Nuffnang Ads

Wednesday, August 10, 2011

RAMADHAN 10 : SAHUR AWAL!!!

Hi semua....

erm.. sekarang da pukul 12 tengahmalam. dan aku baru je lepas bersahur.. *at least makan jugak kan... sebab da beberapa hari ni aku asyik tak bangun sahur je.. geram jugak aku... aku nak bangun dan jam sememangnya berbunyi dan aku memang terjaga dan apabila aku tutup jam.. tahu apa jadi? aku pun tutup mata *bangang tak itu namanya? 
sumpah... ini bukan sahur aku...hahaha
korang ada tips untuk bangun sahur? ye la.. korang bangun macamne? ke memang korang yang jenis senang bangun. Tak yah gerak memang da bangun *automatik kot.. hihuhu...

 tup tup.... hari da 10 Ramadhan kan? hebat tak kita.. makanya.. tolak hari ni * ada ke? baru kol 12 kot...hehehe... ada lagi 19 hari je kita kena puasa kan? *aku dengar puasa tahun ni 29 hari je.. mana satu betul.. sumpah aku tak tahu....hehehe....

okay2... aku da nak tidur ni.. satu hari pening kepala mencari maklumat yang susah nak mampus untuk dijumpai untuk buat presentation... giler...!! nak muntah.. sek bek malam.lau siang... da lama aku batal puasa... hehehe...*bukan sengaja kan?
till then...


Muah2!!!
p/s: kepada keluarga pelajar yang dirompak di London... tolonglah bawa anak anda pulang... bahaya.

No comments:

Post a Comment