Nuffnang Ads

Thursday, August 11, 2011

RAMADHAN 11: BERBUKA DI TEMPAT KERJA

Hi semua...

apa khabar? hari ni aku berbuka kat Malaysia Tourism Centre (MATIC)... maybe it sounds weird but I would love to enjoy my last time here... sisa-sisa akhir aku disini....                                   

*tade nanges2 ek (^_^ )

ye la... tak lama da... walaupun hanya 3 bulan... tapi aku 3 bulan di tempat yang sama... tu yang best tu.. dan dalam masa tiga bulan itu sahaja... pelbagai yang terjadi... seronok.. gembira... sedih.. marah... semua ada.. tapi itu adalah asam garam kehidupan... mungkin aku masih tidak layak untuk bercakap mengenai asam garam kehidupan.. tapi itu adalah yang benarnya... pengalaman hidup aku selama 23 tahun (22 ogos adalah besday aku...) maybe agak cukup untuk membuatkan aku matang sedikit... kan?

okay2... aku sebenarnya kelakar orangnya.. happy go lucky person... namun apabila berkaitan dengan perpisahan... aku sering tumpah air mata.. namun aku rasa.. semua orang pun begitu... kan? tapi... benda itu adalah lumrah kehidupan... yang datang kena pergi.... yang berjumpa kena berpisah... perpisahan adalah menyakitkan.. tapi itu yang perlu ditelan... 


till then...


Muah2!!

p/s: menikmati sisa-sisa akhir... 

No comments:

Post a Comment