Nuffnang Ads

Saturday, August 13, 2011

RAMADHAN 13 : BERBUKA DI MATIC

Hi semua...

hari ni aku berbuka di MaTiC... last berbuka puasa di MaTiC... berbuka dengan kawan masa kat U dulu adalah perasaan yang berbeza... dan berbuka dengan kawan-kawan ni tempat kerja ni jugak suatu perasaan yang berbeza... 

macamne perasaan itu? tah aku tak tahu apa perbezaannya.... tapi apa yang tahu... ia adalah satu perasaan yang berbeza.. dan i am looking forward to berbuka dengan keluarga aku di rumah... aku rindu sangat nak lihat suasana berbuka puasa itu... sungguh rindu... 

hari berbuka last dengan Kak Sya, Mei Ling, Tasha and Najwa... so campur aku adalah 5 orang untuk last aku berbuka dekat sini... mesti suasananya akan best kan kawan-kawan? I will make the best from it..hahahaha...



menu berbuka puasa?


mesti ada yang tertanya-tanya kan?


nanti aku post..


till then...



Muah2!!!
p/s: lalu ku redah onak duri dan lautan api..untuk mu...

2 comments:

  1. mesti seronok neh kan...hehe

    btw,salam ziarah..

    ReplyDelete
  2. hahhaha...main rahsia rahsia. ewahhh... macam mana tak tau beza kan feeling nih...

    ReplyDelete