Nuffnang Ads

Saturday, August 13, 2011

RAMADHAN 13 : PERKARA YANG AKU BELAJAR SEMASA DI MATIC..

Hi semua...

mari aku ceritakan perkara yang belaku sepanjang 3 bulan aku berada di Malaysia Tourism Centre ni. Ye la.. sepanjang 3 bulan ni... macam-macam yang berlaku, macam-macam yang aku belajar...

 gambar semasa berbuka posa...
aku, syafiq n fadh (TM)


gambar selepas berbuka posa...
tasha, aku n jeff...

okay...

mula2.. aku belajar macamane nak naik LRT.. dulu aku tak pandai... tak pandai pun... macamne tah kan...*ingat last naik pun masa tu tahun 2008 kot... huuuu... lama kan? ye la.... bukan aku guna sangat put LRT *ingat guna LRT macam guna minyak petrol kan.. hehehe..tapi selepas aku kerja ni... rasa macam LRT adalah satu transportation yang sangat bagus... ye la..hinggakan sekarang aku tahu plan LRT tu.. bagus kan? hhehehe... lepas ni.... naik LRT je la...boleh semua?. *tak yah nak bersesak2...kan?

dulu aku tak tahu jalan sangat kat KL ni... tapi sekarang boleh lar... tak lah hebat mana... tapi  okay la... hehehe... setakat nak g jenjalan tu... hurm.... boleh lah.... hehehehehe.... 

dulu aku tak berapa mesra dengan orang.. tapi lepas aku kerja ni... sedikit sebanyak pengalaman itu mengajar aku untuk lebih polite *at least..hehehe.. lau nak marah pun lepas belakang2.. jangan depan2.. ye la takut apa lak kan... hehehehe...

dulu aku ingat kuala lumpur ni macam bandaraya yang dipenuhi rakyat Malaysia SAHAJA.... namun.. sekarang... rupa2nya... ramai sangat RAKYAT BUKAN MALAYSIA kat MALAYSIA ni.... hari tu pergi.. ya Allah... macam aku berada di negara orang lain... boleh? huhuhu~~.. seram daaa... 

itu adalah sebahagian daripada apa yang aku dapat. sebenarnya kalau nak dikirakan.... macam2 lagi aku dapat sepanjang masa 3 bulan aku di MaTiC ni... macam-macam....

tapi yang penting.. macam orang lain jugak... aku dapat KAWAN-KAWAN yang best! Staff dan rakan Praktikal MaTiC... semoga persahabatan kita kekal... lau jumpa nanti... berteguran lah ek.. aku nampak aku tegur.. kau korang nampak dulu tegur aku dulu.. macamtu la ek... takyah malu2...

okay.... itu untuk permulaan hari ini...

till then...


Muah2!!!


p/s: hari last... beberapa jam je lagi...

No comments:

Post a Comment