Nuffnang Ads

Saturday, August 13, 2011

RAMADHAN 13 : RAMADHAN TERAKHIR?

Hi semua....

ini adalah entry pertama dari tempat kerja... hamacam? haaa... lama gak kan aku tak update.. untuk pengetahuan... ini adalah HARI TERAKHIR AKU DI MATIC... sedih? yer.. gembira? yer... semua perasaan bercampur baur... semua ada.. dan aku hari ni akan balik berbuka kat rumah mak cik aku... jadi kena balik awallah... jadi tidak lah aku berbuka di MaTiC hari ni kot... tak tahu la... bukan apa.. sebab mak aku nak datang petang ni.. tapi tak tahu dia nak datang pukul berapa... aku dalam dilemma.... hihuhuuh.....



okay la... aku nak sudahkan segalanya yang tak sudah lagi... macam buku, report.. log book semua.... kan.. adoiyai... banyak lagi ni...

okay...bye..


till then...


Muah2!!!

p/s: sonok ke?

No comments:

Post a Comment