Nuffnang Ads

Sunday, August 14, 2011

RAMADHAN 14 : BERBUKA DI RUMAH DENGAN KELUARGA!!!

Hi semua..

haaa... ini adalah entry selepas aku berkerja di MaTiC..  perbezaan? banyak.. banyak bezanya.... banyak sangat.... aku kalau kat Kaunter MaTiC ibarat aku ni adalah penceria mereka...ye la..kerja banyak stress... aku la yang akan buat lawak *tak percaya?... cuba kawan ngan aku.. nanti lambat laun korang akan tahu...walau mulut jahat *agak lar.. tapi lawak tahu..hahaha..

aku da sampai umah da.. ni tengah update blog menggunakan connection internet di EGDE/GPRS... ini je la yang dimampu... nak buat macmne... duk kampung kan.. hihu.. aku duk Raub... Ahli Parlimen aku Ng Yen Yen.. hiuhhu... tapi aku masih takde internet... di kampung.... salah siapa? salah aku kot.. sebab tak duduk BANDAR...boleh?? hahaha...

okay la.. hari ini aku berbuka dengan keluarga aku.. *TERMAKBUL DOA nak berbuka dengan keluarga.. hehehe sonok2!!!!...

k lah.. jap lagi nak pergi bazaar ramadhan... hehehe...

till then...

Muah2!!

p/s: maaf takde gambar sebab memang tak ley nak upload.. lambat nak mampus...

No comments:

Post a Comment