Nuffnang Ads

Sunday, August 14, 2011

RAMADHAN 14 : JUADAH BERBUKA PUASA!!!

Hi semua...

apa khabar? kenyang tak? ni Ramadhan ke 14 kan? tol tak? mesti la betul... sebab kali ni senang nak kira... ikut August je...hehehe
okay... korang berbuka apa? aku berbuka hari ni nasi putih, siput sedut, ayam percik dan kuih masalavadai... ala...kuih yang kacang dahl tu... hamacam? banyak tak? itu lah yan seronoknya berbuka kat umah.... dan aku minum hari ni air SIRAP!!! sedap woo... memang seyesly sedap... tak sangka noks... hehehe..

okay2... malam ni aku memang nak kemas bilik kot... memang macam store da aku tengok... giler... yang hado!!!... adoi...hahaha.... ye la.. 3 bulan tak balik umah.... memang sumpah macam store.. kena kemas.. sok lusa nak RAYA. *boleh> hahaha... verangan awal... 

takde lar.. umah aku kat kampung menjadi pusat berkumpul saudara mara.. *SERONOK TAU!! suka sangat kalau saudara mara balik umah.... takde perkataan yang dapat diungkapkan.. memang seronok... walau sedara-mara da besar2 semua... tapi masih seronok... tapi tak tau la dorang balik ke tidak tahun ni... ye la.... dorang pun ada gak tempat yang perlu dirayakan selain kampung kami kan... hehehe...

apa lak destinasi korang?


till then...

Muah2!!!

p/s: aku tengah tengok cerita ni... Scott Pilgrim VS The World...

1 comment:

  1. alaa sedapnya dapat makan berbuka dengan juadah yang banyak...kite dekat kampus ni makan buget2 je lah..nanti membazir.hehhe...tak sabar nak balik raya makan sedap!!!

    ReplyDelete