Nuffnang Ads

Monday, August 15, 2011

RAMADHAN 15 : BELAJAR MENJAHIT.

Hi semua....

entry lembab dari rumah.... PANAS WOO!!!.... cuaca YA RABBI!!! membakar diri serta kulit... ni kalau duduk kat luar ni mau aku dapat kanser kulit... bukan apa... cuaca panas melampau.... bayangkan budak-budak berpuasa... yang besar pun da tercungap-cungap kalau berpuasa.... ini kan pulak budak2 kan....? tak gituw ? gler lar..hahaha  

tapi itu semua adalah dugaan bulan puasa kan? tak bermakna kalau bulan puasa tiada dugaan... nak2 hidup sebagai manusia ni..penuh dengan dugaan... betul tak? kalau tak nak dengan dugaan... boleh la jadi hewan... betul tak?

adoi... ni da kol 2 petang da.. mak aku masak... YA ALLAH... baunya...menusuk kalbu tau tak... memang nak nangis bau masakan... buat perut ku laparrr.... GRRR!!!...hehehe

hari ni tak tahu la nak pergi bazaar ke tidak... sebab semalam da pergi tapi kecewa sebab semalam hari Ahad... banyak peniaga berehat... hari ni nak pergi bazaar RAUB kot...hehehe.... tengok2..survey2..kot ada makanan..*makanan ok.. bukan puasa tak ley pandang benda lain sgt...hahahah


okay2..aku maybe hari sabtu minggu ni akan belajar buat JUBAH...JUBAH WANITA KOT>.. tengok dulu la.. jubah lelaki tu aku rasa buat okay je kot.. senang kot..hahaha...

till then...

Muah2!!!

p/s: looking forward being a FASHION DESIGNER!!! hahaha

No comments:

Post a Comment