Nuffnang Ads

Tuesday, August 2, 2011

RAMADHAN 2: JUADAH BERBUKA PUASA

hi semua....

hari ni aku berbuka di MaTiC lagi...alar ...teman kawan-kawan.... tadi aku pergi ke Bazaar Ramadhan Kampung Baru.... dengan Jeff dengan Cik Faz.....hahaha.... okay.... aku beli sikit je...bajet2....jimat2...jangan membazir... alar..bukan apa.... lau beli banyak2..pastu aku pun makan banyak2...maka..susah la aku nak bergerak...hahaha.... 

okay...aku beli tadi adalah...

Nasi putih + daging masak kicap + kerabu perut + ikan kembung percik...
nasi putih

 ikan kembung percik

 ayam percik madu tapi aku tak beli..malas..hahahah

 kerabu perut...

kuih keria...



kuih pulak:

keria + (lupa nama kuih)

tapi agak heaven la hari ni... banyak makan aku hari ni...nanti nak balik umah lak...adeehhh..hahaha


till then..


Muah2!!!

p/s: lapar....

No comments:

Post a Comment