Nuffnang Ads

Wednesday, August 3, 2011

RAMADHAN 3 : JUADAH BERBUKA PUASA

hi semua...

hari ni 3 Ramadhan aku tinggalkan....wah.... 27 hari lagi menunggu... esok dah hari ke-4..makanya.... best la kan..sedar tak sedar.... lepas tu RAYA....hihu... *awal lagi kot..shopping tak lagi... nanti adalah keluar... dari Perdana Menteri Malaysia, petikan ayat " ... Saya harapkan kepada semua rakyat supaya tidak keluar bersesak-sesak untuk membeli-belah di saat-saat akhir takut nanti takde baju raya....hehehe....gurau je..*YA ALLAH....aku hanya bergurau...

 okay2.. itu mukaddimah je tuh.. nak cerita sebenarnya tentang MENU Ramadhan ke 3 ni... hari ni aku berbuka di rumah... ye lah... da dua hari den bobuko di MaTiC, den mauh jugak menghaso bobuko di umah..*apa pulak jadi orang nogori ni....adeehh.... 

okay...kerana berbuka di rumah...maka aku makan je la apa yang dimasak....dan yang bestnya...aku TAK MAKAN BANYAK NASIK TADI!!! hebat tak aku?.. tapi bukan kata aku tak makan nasi langsung..aku makan...tapi tak banyak lar...  pastu aku makan cucur sayur yang dibuat oleh aku n mak cik ana...dimakan dengan sos Maggi *adeeh... SEDAP!!!...ahaahah






air pulak...of kos la MILO okay... best wooo... den suko *lagi sekali...sengal... MILO tu memang suam-suam la... tak nak minum air *padahal semalam den santap Air Gas ngn Ais lagi....adoyai... 

tapi sok MAYBE berbuka dengan kengkawan kerja lagi...ye la..biler lagi kan...hihu....


till then...

Muah2!!!
p/s: perut kenyang seksa diri...adeehhh

2 comments:

  1. Wah adik!! nampak sedaap jer semua ni! oh ya..akak memamng berbuka dengan air panas..teh o panas atau milo panas :)

    ReplyDelete
  2. okay latu kak.... best kan...minum air suam2...

    ReplyDelete