Nuffnang Ads

Thursday, August 4, 2011

RAMADHAN 4 : SAHUR AIR MASAK SEJUK...

hi semua....


hehehe








hari ini aku tidak bangun sahur. aku minum air masak je.  teguk beberapa teguk lepas tu tidur,,, bangun2 je dah pukul 7.05 pagi. Bangun-bangun terus mandi... semasa mandi... terus HUJAN!!!.. adakah ujian? hahahaha... 


erm... hari ni aku naik LRT Paramount. Aku tak tahu apa masalah hari ni.. LRT smpai lambat... okay... masalahnya macamni... tren menghala ke Kelana Jaya okay je.. takde la masalah...dan yang menghala ke Gombak tu slow nak mampus... tak tau la kenapa... pening2...


lepas tu...ramai lak orang dalam LRT tu... letih berdiri... lepas tu aku berhenti dekat KLCC...hehehe...




till then...




Muah2!!!


p/s: Perut bergelora!!!...

No comments:

Post a Comment