Nuffnang Ads

Friday, August 5, 2011

RAMADHAN 5 : DUGAAN TERHEBAT

Hi semua...

mesti korang pernah dilanda masalah pada pagi2 hari kan? ye la.... macam aku....pagi ni... aku diserang sakit perut.... tak ke gila sakit perut tengah2 bulan puasa!!!.. geram betul aku...tapi nak buat macamana, maybe itu adalah ujian bagi aku dari Allah... kan? erm.... redha je la...

dah lar hari ni tak bangun sahur.... banyak betul dugaan yang aku perlu tempuhi hari ini.... tapi alhamdulillah lah sebab aku sebelum tidur aku da makan sikit and minum air banyak. Hahahaha....

Hebat tak bulan Ramadhan ni? ye la... sama ada korang makan berat2 ke.... minum air masak dengan kurma je ke... atau langsung tak bangun kan... tapi kita sebagai umat Islam tetap tak merasakan kelaparan yang amat sangat tu kan? HIKMAH BULAN PUASA tu.... hebat bukan..cuba korang buat masa bulan tak puasa.... maksudnya cuba berpuasa masa bulan tak puasa... mau agaknya mati kot..hahaha *tade la... 

 jadi? puasa hari ni? gemukkanlah dengan zikir2 *zikir tu pastikan betul tau...jangan zikir yang lain pulak...adeeh....okay?



till then...


Muah2!!!

p/s: sakit perut!!!

No comments:

Post a Comment