Nuffnang Ads

Saturday, August 6, 2011

RAMADHAN 6: NAK MAKAN APA?

hi semua...

hari ni hari SABTU... sabtu pertama untuk first week of Ramadhan.

Okay2.. waktu Ramadhan ni adalah waktu dimana kita rakyat Malaysia nanti-nantikan... betul tak? tak kira lah siapa... janji anda rakyat Malaysia..hahaha... kadang2 tourists pun datang Malaysia waktu Ramadhan. Apa lagi mereka mencari tempat untuk makan lar...ye la... makanan waktu bulan Ramadhan kadang2 tade waktu bulan biasa.... tu yang istimewanya... 

tapi memang kat Malaysia ni KAYA dengan makanan... tol tak? memang korang setuju kan? 

hurm... hari sepatutnya kirim kat kawan beli kat Bazaar Ramadhan Kampung Baru...tapi erm... malas la pulak... nanti je la pergi... lagipun nak pegi keluar duit jap kat BSN kering da poket ku ni.... *aritu Ayah masukkan...hehehe

adoiyai...biler la aku nak balik umah kat kampung ni.... da windu je nak berbuka kat umah!!!... windu..sumpah windu!!!... nak makan yang best2 je...hahaha...ye la kan..lau mak kita masak pepe pun tetap sedap... walau telur dadar...BETUL TAK KAWAN2??...hehehe

comel budak ni...makan pulak tembikai....jeles!!!


da2...jangan cakap sal makanan...nanti lapar...


till then...


Muah2!!!

p/s: masih tertanya-tanya nak makan apa....hehehe

No comments:

Post a Comment