Nuffnang Ads

Saturday, August 6, 2011

RAMADHAN 6 : TAKDE DUIT!!!

Hi semua...

ini entry pertama dari tempat kerja untuk hari ni.... *ye!!! aku kerja hari ni...okay?

aku hari ni tak berapa banyak kot aktiviti yang boleh dilakukan... iya lah.... bulan puasa... cuma HARI INI ADA TRADITIONAL DANCE....

aku sudah semestinya tengok... ye la... malam ni balik pukul 9 mlm... jadi Traditional Dance tu pukul 8.30 malam, duduk dalam tu lama-lama.. sampai kol 9.15 malam la.. sampai dance habis...  lepas tu balik lar...

cuma... apa yang aku nak makan hari ni... jap lagi kena pergi ATM *bukan Angakatan Tentera Malaysia ok... Auto Teller Machine...huahuahua... nak kuat duit la... ni pun ada RM5 je... tapi sek bek ATM dekat je....

 erm.. ni da 6 Ramadhan da.. sedar tak sedar.. praktikal aku pun da nak abis.. kawan2 aku da ada yang habis... sonok mereka...aku je la kot yang lambat ...tapi takpe.... ku redah..hahha...




till then...


Muah2!!!

p/s: makan apa hari ni agaknya...

No comments:

Post a Comment