Nuffnang Ads

Sunday, August 7, 2011

RAMADHAN 7: LAUTAN MANUSIA DI PASAR SENI!!!

hi semua....


tadi aku ngn mak sedara aku pergi melawat kawan dia yang mempunyai masalah kesihatan *kawan lama sangat2 mak sedara aku.. okay2.... nak dijadikan ceritanya.... hari ni hari Ahad kan?  aku naik KELANA JAYA LRT dari Taman Bahagia...turun la kat Pasar Seni. Hebat bukan? dan lagi hebat!!! YA ALLAH!!! MANUSIA KAT SITU LA!!!! RAMAI GILER NAK MAMPUS!!! Kalau Malaysian aku tak kesah sangat... ini... Bangladesh.. Myanmar... Filipina... Vietnam... Nepal... aku jadi takut lar... macam duduk kat negara lain... sungguh walaupun hanya kat Pasar Seni dan area sekeliling.. *maaf itu bukan perhimpunan BERSIH.. hihu...
ye la... masa tahun dulu2.. seingat aku lar... tak la seramai itu... yang ramai pun MALAYSIAN.. Melayu, Cina , India... ini tidak... tak mau da aku rasanya pergi ke Pasar Seni lepas ni kot... ye la... setahu aku... kat situ la jugak ramai orang kena ragut dan bermacam lagi..... *mintak jauh ler....


laut

tambah

  manusia

jadi?


LAUTAN MANUSIA!!!..hahahah

 moralnya... pergi la tempat lain yang kurang orang sikit.. GARDENS ke... hehehe walau mahal tapi okay la kan..cuci mata.. tak pun lau nak pergi jugak..sila berhati2.. TOLONG LA berhati2.. yer... bahaya lau ramai foreigners yang rasa Malaysia ni negara mereka sendiri...AMPUN.. MINTAK JAUH LER!!! *nak pulka Tourism ada melancarkan MM2H.. tak gitu Abang BEN... jadila Malaysia ni rumah kedua mereka..hihu...
till then...


Muah2!!!
p/s: ku takut di BUMI sendiri...

3 comments:

  1. hamboi....berombak badai gitu..hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha...memang berombak badai...sek bek aku tak dilanda ombak badai itu....adduuhhh...macam pelancong da aku tadi...hahaha...sek bek tak bawak map je...

    ReplyDelete