Nuffnang Ads

Monday, August 8, 2011

RAMADHAN 8 : BERBUKA DENGAN RAKAN!! SUKA2!!!

Hi semua!!!


 ni aku rasa entry last sebelum tidur.... okay2... sebelum tu... tadi baca kat FB Encik BEN... dia akan dapat anak....diorang da scan...bagus2.... suka2... meramaikan umat Manusia (ISLAM)...okay tak? *sumpah bukan cynical okay...tade maknanya nak sinikal....hihu~~~

okay2.... hari ni officially 8 Ramadhan da... kan? tol tak? so.... untuk petang nanti...aku akan berbuka dengan kawan aku... Miss E Izabelle Bijoux... hihu... lama sungguh tak jumpa.. memang kitaorang dah janji...so...petang nanti..aku akan tunaikan janji itu...hihu~~~ makan apa? katne? okay..makan tak tahu lagi nak makan apa....tapi katne tu da tahu da... kat NZ Curry House kat Jalan Ampang jer... alar...depan KLCC tu.... lau sesape melintas kat depat KLCC tu..ha... sesila la... ley jumpa2...kan? sesama blogger...walau aku tak berapa feymes seperti yang lain...tetap aku warga blogger jugek...kan?

 ni NZ kat Wangsa Maju...

 aku cilok je dari Google...hehehe


ni pun sama... ntah ye tak tidak kat NZ ni...hahahah


k la... nak tido da...

till then...


Muah2!!!

p/s: lagi sekali...SOK AKU CUTI!!!...haaha

1 comment:

  1. selamat menjalani ibadah dibulan puasa dgn penuh kesabaran

    ReplyDelete