Nuffnang Ads

Monday, August 8, 2011

RAMADHAN 8 : KURUS TAK AKU?

HI semua....

amacam pagi ISNIN anda???? seronok tak?? hehehe... *untuk sekian kalinya.. AKU CUTI!!...hahahaha...

okay2... untuk entry kali ni.... aku nak bawakan anda semua *pembaca yang bijak bestari... sebuah resepi kejayaan dalam berpuasa. OKay? iye... memang kita sudah di Ramadhan yang ke-8... sekejap je kan... *aku pun sekejap je... ingat dulu praktikal bukan main lama...tup tup.. beberapa hari lagi nak abis...hihu... sonok je kan...hahahaha... 
kurma 3 biji...hehehe
untuk sekian kalinya jugak... aku tak sahur pun tadi.... tapi mintak2 la okay kot..sebab untuk berbuka... aku  berbuka sikit je....hehehe... kurma 3 biji, kuih sikit dan air tea panas... *hebat rasanya... first time...hahaha... tapi okay la.. *tak la aku mati sebab makan sikit.... hehehe.... lepas solat maghrib baru makan nasi..itu pun sikit je.. makan lauk banyak...hahaha...*hebat tak? walau ramadhan 8 baru buat...tapi maybe it the beginning...who knows kan? hahah...

 Bob and Jillian.... the TRAINER

tapi sumpah la... walau perubahan itu sedikit...tapi rasa yang badan aku ni ringan sedikit time puasa ni... memang terasa la... ye la... selama ni asyik makan je... tak benti2 makan. SO... after this InsyaAllah... I will be more cerewet fasal makan, ye la... at least... aku kurang sikit berat badan... betul tak? hehehe...
till then...


Muah2!!!

p/s: jadi macam Cik Epal... dulu comel sekarang lagi comel sebab da kurus...hihu~~~

4 comments:

  1. IAllah boleh kurus nie..dimana ada kemahuan disitu ada jalan ;)

    ReplyDelete
  2. yeyeyeye!!!... memang ...tapi ada kemahuan je... jalan da ada jugak....tapi malas tu cmne? nhahaahah

    ReplyDelete
  3. gud luck! semoga raya ni berbadan dua..eh!!baru hehe

    ReplyDelete