Nuffnang Ads

Tuesday, August 9, 2011

RAMADHAN 9 : LEPAS BEBUKA PUASA... KENYANG NAK MAMPUS!!

Hi semua....

ha... amacam aktiviti berbuka anda pada petang tadi? mesti bermacam juadah depan mata kan? tu tak campur yang semalam punya *sebab tak habis...hehehe..

okay... aku nak cerita ni... tadi masa siang.. Ya Ampun... sumpah aku letih giler... ye la.. tak tahu napa kot... geram je *semua kerja tak jadi...adoi la...  

okay... aku pun balik awal hari ni *yang pelik... time balik penuh bertenaga... hahahaha.. bangang tak? aku balik awal...tapi malangnya... sampainya lambat jugak... aku balik pukul 5.07 minit kot... tahu aku sampai pukul berapa? 7.00 malam. Tidakkah itu agak bangang! 2 jam perjalanan dari KL ke PJ... adoi.... mesti nak tahu sebab apa kan? sebabnya!!!


TREN BERMASALAH. tapi aku rasa bersyukur gak la sebab per? lau nak dibandingkan dengan yang berkereta dalam jam tu... fuh~~~ aku lebih laju la dari dorng...hahahaha...  tak tau la per masalahnya sebenarnya...tapi okay lar.. at least..masa ku habis dalam LRT.... nak dijadikan ceritanya.. aku pulak yang pergi menggatal nak turun ka Taman Bahagia (memang selalu turun situ pastu amik teksi) malangnya!!! aku turun kat situ.. tengok depan tunggu teksi tu.. adalah dekat 20 orang tunggu teksi jugak dan trafik masa tu Ya Allah... macam jam kt Bukit Bintang.... hampun!!!!... takut aku tengok... lepas tu aku amik keputusan untuk naik LRT balik turun kat Taman Paramount. Bangang tak? hahha..lepas tu aku pun jalan la kaki je... hehehe ... okay la...tak mati pun aku jalan kaki...hahahha



 da la...panjang sangat.. nak buat keja lak...

till then...


Muah2!!!
p/s: erk... hari ni berbuka kat Umah...

No comments:

Post a Comment