Nuffnang Ads

Friday, August 5, 2011

SABARLAH WAHAI KAWAN KU...

Hi semua...

dalam bulan Ramadhan yang mulia ni pun ada yang dengki dengan manusia lain. Tapi itu adalah manusia... manusia tidak pernah lari dengan masalah. Aku ada kawan... dan aku tahu dia sedang menghadapi masalah. Namun, apa yang aku boleh katakan, dan dia juga sering berkata kepada ku, banyakkan bersabar sebab hidup ini tidak adil dan segala yang dugaan dan ujian adalah untuk menguji hamba-Nya. Dan, dia juga sering berkata kepada ku, "Be Positive".

dan sekarang dia diduga dengan masalah. *aku tahu sebab aku lama berkawan dengan dia... tidur sebantal... makan sama memang dengan orang lain rapat juga..tapi dengan dia aku lebih rapat. Banyakkan bersabar. Allah lebih mengetahui.



till then...



Muah2!!!

p/s: Entry ini ditujukan kepada kamu, E IZABELLE...

2 comments:

  1. huhuuu...romantiknyerrr;p

    ReplyDelete
  2. memang la...hahah... ke ko nak tidur sebantal ngn aku gak? hahahaha

    ReplyDelete