Nuffnang Ads

Monday, August 1, 2011

TEPUNG PELITA IDAMAN HATI

Ohio!!!!




apa khabar semua... suka tak semua hari ni sebab hari ni adalah puasa yang pertama untuk tahun 1423 H kan? *aku men tulis je 1423 H... 


perut aku tidak lapar lah pun...aku rasa itu adalah Hikmah bulan puasa...sebab apa? dia memang macamtu tau.... dia bagi perut kita macam penuh je...walaupun minum milo...kan?..hahaha... aku harap aku dapat mengharungi puasa tahun ini dengan jayanya...hahaha...


balik umah 15 ogos nanti...aku nak buat kuih banyak2....hahahha..*balas dendam untuk tahun2 yang lepas...hahaha


tepung pelita....best kan???








till then...




Muah2!!!
p/s: ari ni nak buka apa ek??

4 comments:

  1. tu la specialnya bulan Ramadhan kan..
    klu hari biasa..mesti perut dah start enjin.
    tp bila puasa..cool je perut nie.boleh bg kejesama dgn baik sekali.hehe

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa! baru semalam makan tepung pelita

    ReplyDelete
  3. hamboi....Cik Bell... tahu takpe..hahahaha

    ReplyDelete
  4. WC!!!..ni malas ni...nak jugak makan....

    ReplyDelete