Nuffnang Ads

Tuesday, August 2, 2011

TRADITIONAL DANCE AT MATIC...

hi semua....


korang buka pose nanti buka pose apa ek?..ye la..ada orang sebelum pepe... makan kurma dulu....*ikut sunnah Nabi la katanya....lepas makan kurma?... nah!!!....4 pinggan terus..hahahha.. ada jugak....lepas makan kurma...fuh~~~ merokok terus...ye la...tak tahan tak dapat rokok waktu siang... pernah korang tertanya2 lar.... kenapa yang waktu siang tu boleh tahan...tapi biler buka pose...terus nak hisap rokok... kenapa?..tak ley ke terus menerus tahan sampai malam ke...lepas tu...terus berhenti....*sekadar pendapat lar...hahahaha....


tapi aku bercakap atas dasar bukan aku yang mengalami..maybe boleh lah kot...tapi tu la... kalau aku... ikut hati aku la...boleh je ...tapi malangnya bukan aku yang merokok..hehehe....


okay lar..nak tengok orang menari....ada hari ni.... Traditional Dance...huaauhauahauha....




till then...




Muah2!!!

p/s: sumpah mengantuk!!!!

No comments:

Post a Comment