Nuffnang Ads

Monday, September 19, 2011

AKU FAMOUS KE???

hi semua...

kadang-kadang aku ni terpikir jugak... famous ke aku ni jadi blogger? ye la.. blogger sejati kena la famous... ramai pembaca.. ramai followers yang betul2 follow dan baca apa yang ditulis dan dinukilkan...

tapi aku? famous ke aku? dikenali ke aku?...

itu my inner sense sering memberontak untuk mendapatkan sesuatu yang payah tapi apa yang penting.. bukan itu yang aku mahukan... kalau orang kenal pun itu adalah sebagai BONUS da.... kan? betul tak?.. tapi mintak2 la nanti kalau aku suatu hari nanti dikenali... mintak2 la aku ni tak lupa diri bagai... ye la... manusia... kan? nak2 Melayu..ramai je yang lupa diri...adoi..sengal je....

hahahah...

taknak aku jadi macam tu....dosa...


bye...


p/s: sok kelas kol 12..hahahaha...

No comments:

Post a Comment