Nuffnang Ads

Sunday, September 18, 2011

AKU NAK BUNUH DIRI SEBAB GEMUK!!!

hi semua...

apa ye rasanya kalau kita ada seorang yang diminati tetapi kita tiada that guts or keberanian untuk kita berdepan dengan orang yang kita minati? dan berdosa ke kita untuk meminati seseorang. Ye lah.. hanya untuk suka-suka.. bukan nak buat pepe pun... kan?

aku baru je tadi tengok gambar yang kawan-kawan aku tangkap masa sambut besday Angah (siti Ammarah Musrin 18-9-1988-18-9-2011 (23 tahun).... aku tengok gambar aku...Ya Allah!!!.. gemuknya manusia bernama AKMAL ni!!!.. punya lah aku geram... rasa macam nak bunuh diri je.... maybe terjun tingkat 5 je.. kat UNISZA ni.. who knows kan... gerammmm!!!... maybe aku akan buat suatu hari nanti...bunuh diri tu sebab gemukk...alar lagipun da banyak da orang bunuh diri sebab gemuk... nu kat negara lain nuh... berjuta-juta orang mati!!!.... sebab gemuk lar... 

ye la.. ada yang gemuk ke teased la ngn kawan-kawan... tapi dalam kes aku ni tidak.. aku rasa aku yang membinasakan diri aku sendiri... jadi...adalah lebih baik jika aku yang selesaikan sendiri kan?


bye.


p/s: salam terakhir...

2 comments:

  1. Ala, aku pun dah gemuk jugak..:-) Jangan rasa rendah diri, Akmal.

    ReplyDelete
  2. ye la Shafiq... but is not n easy task to be fat for the rest of my life.. i have being like this like since forever... it is hard...

    ReplyDelete