Nuffnang Ads

Monday, September 19, 2011

CRISPY BEST PUNYA!!!...SAPA NAK?

Hi semua!!!....

korang makan apa malam ni?  aku makan da petang tadi... hehehe..petang tadi aku makan nasi goreng dengan sambal ikan. Best gak la.. aku makan kat UNISZA Students' Mall, kat situ ada banyak gak la kedai...pelbagai gerai yang boleh anda pergi. 

Sebagai contoh, Gerai No1, gerai untuk cenderahati. Gerai No 2, gerai untuk printing, photostat, laminating, ada banyak la.. btw gerai no2 gerai kawan aku...hehehe..BELLE and Wadi....kalau2 korang ada nak print ke apa ke... datang je la pun..mereka mampu berikan yang terbaik untuk kepuasan anda. Gerai No.3, menjual makanan panas, sejuk, kuih dan lain2..banyak la.... Gerai No.4 adalah gerai air buah. Air buahnya ok lah... best gak la.. gerai no 5 lak, gerai jual makanan macam kuih2, roti2..da lain2...macamtu la...

aku makan nasi goreng tadi.... tapi nak dijadikan ceritanya.. aku makan tadi RM3.50 je... aku bagi duit RM50.00... hebat kan? maaf takde niat pun nak menunjuk ok...hahaha... lepas tu.... pekedai tu bagi baki aku RM56.50... boleh?..sek bek lah aku ni baik hati ....*maaf aku memang agak malas nak amik duit orang ni...huh.... lepas tu aku pulangkan la balik...hahaha... seyes rasa baik je...*walaupun aku ni bukan lah jenis yang baik sangat pun...

okay2.... sudah2...aku pun balik bilik dan da tak turun-turun dah... aku malas nak turun.... roomate aku pergi je makan.... malas aku nak kirim... malas. *maaf takde ubat untuk malas.

jadi.... apa yang aku makan? ini dia!!!




ini la!!!! aku makan CRISPY!!! BEST WOO!!!!..hahahah

aku makan 3...hehehe...


da2...aku nak sambung buat kerja!!!

bye!!!




p/s: jangan makan jajan tengah malam2 macamni..tak baik!!!

1 comment:

  1. tuan kedai tu mmg da niat nak bagi sedekah kot. heheheh... aiyookkk, nak Crispy tu gakk. lame tak makan Crispy... NGIDAM..

    ReplyDelete