Nuffnang Ads

Thursday, September 15, 2011

DIA LEBIH ISLAM DARI KITA...

hi semua...

aku teringat kata-kata kawan aku....

tatkala melihatkan seorang saudara baru yang baru masuk Islam...

kawan aku berkata...

"Dia lebih Islam dari kita"

sentap?

maybe... tapi itu adalah hakikat yang memang susah nak dinafikan.... maybe orang akan tanya kenapa tak semayang.. 
jawabnya..

kubur lain-lain...

sibuk je la ko ni...

ko la semayang dulu...

aku semayang da... (tipu)

dan macam-macam lagi...

tapi hati korang mesti pernah terdetik kan? kenapa aku tak macam orang lain ke? tak beriman ke? iman kukuh ke.. dan lain?

objektif entry ni adalah sebab...

mengenangkan nasib umat Islam yang sejak nenek moyangnya Islam..tapi (anda sambung sendiri... aku tak mampu nak sambungnya...)



p/s: menginsafkan...

No comments:

Post a Comment