Nuffnang Ads

Monday, September 19, 2011

GLAM SEPTEMBER 2011.... HEBAT!

Hi semua..

aku kemain lah macam nak giler mencari buku ni... ye la... nak baca punya fasal..
cover memang cantik giler la!!!...

sapa2 jumpa tolong la post kan ke aku.... aku da cari kat Kuala Terengganu ni.... memang la aku tak cari abis lagi...tapi sampai sekarang ni aku tak jumpa lagi!!!...bencik!! bencik2!!!


buku itu adalah GLAM. Ye la..sesiapa yang ternampak or tahu nak dapatkan buku tu katne..sila bagitau aku okay....hahaha


Tengok!! tengok la dunia...aku saja je buat besar sikit.. untuk korang tengok berata cantiknya Nasha Aziz...hahaha... tengok lar..!!! tengok!!!


cantik tak Nasha Aziz..


bye!

p/s: sapa ada maklumat sal buku GLAM ni...sila PM aku kat FB!! THANKS!!!

No comments:

Post a Comment