Nuffnang Ads

Wednesday, September 28, 2011

KEHABISAN IDEA NAK UPDATE ENTRY!!!

Hye-All!!!

Ya Allah... hari ni adalah hari yang gembira untuk hati aku sebab apa? hari ini adalah hari untuk GEMBIRA. Hahaha.. sebab..kelas untuk minggu ini habis hari ni.... cuma adalah hari-hari yang lain untuk kelas ganti..macam tu je lah...hehehe..

Selepas hampir setahun aku berblog ni kan... hari ini aku rasa macam tiada idea pulak nak tulis. Ye la.. maybe aku ada idea, disebabkan terlampau banyak benda lain yang perlu difokuskan.. aku jadi macam adoiyai... macamne ni nak tulis.. apa yang aku nak tulis. 



itu la DILEMMA yang sering aku hadapi dan aku rasa mesti bloggers lain pun macamtu jugak kan. ye la.... kadang LANGSUNG takde idea tapi entry kena jalan jugak, WALAU MACAMANE PUN! KENA JUGAK JALAN. Aku pulak sibuk dengan kelas semua, banyak jugak la kerja-kerja lain yang perlu aku sudahkan. Itu jugak diambil kira sebab sebagai pelajar memang tak terlepas dalam group work ke, semua la... itu kena patuh jugak la. Memang kena patuh la. Jadi...pandai-pandai la bahagi masa kan?...wajib punya!!!..hahaha..

okay2..eh!!! tetibe lak penuh kan entry ni!!! sedar tak sedar.. ada je yang nak diupdate kan..cuma takde la aku nak update isu-isu kenegaraan yang berat serta akan mematahkan leher2 yang membaca blog aku ni sebab apa....aku pun nak jugak blog yang santai macam EnCik BEN...jeles ok dengan dia...tapi jeles yang sihat la...hehehe...



bye.
p/s: Tahniah kepada Dr. Nazri Latiff Azmi sebab dapat anak yang ke-5. Hebat!!!...Madam Sally..kamu bile lagi??,,hehhe

2 comments:

  1. akak senang jer kalo takder idea, no entry la..hehe

    ReplyDelete
  2. alar kak..tak best la pulak lau takde entry langsung untuk satu hari tu.. macam rugi je....

    ReplyDelete