Nuffnang Ads

Thursday, September 22, 2011

KUCING MATI KENA GELEK!

Hye All!!!


God!!! I just came back from several places. I went to KFC Pantai Batu Buruk for some dinner and me and belle just tapau the KFC. DINNER PLATE (DADA OK!!!) banyak isi...sedap!!! hahaha...DADA ayam ok. *sila adjust pemikiran anda yang kuning lagi berkarat tu....eiiii..... simpang~~~

Okay2.. nak dijadikan ceritanya.. Ya Allah...aku memang tak sanggup rasanya nak cerita....tapi atas niat nak berkongsi, maka aku tabahkan hati aku untuk berkongsi cerita ini. Masa kami otw pergi ke KFC Pantai Batu Buruk tu... kami melihat anak kucing yang duduk di tengah jalan di persimpangan ada traffic light kat Jalan Airport Kuala Terengganu, yang dekat signboard UMT tu... bagi mereka yang duduk di Terengganu, Gong Badak area, mesti tau kan?
Sambung lagi... kami nampak kucing tu atas jalan, dan kami perlahankan kereta dan kereta di belakang kami terus melintas dan BOOM!!! BRRREEEKAAKAKK!!! (bunyi macam tulang kena gelek)... sumpah... aku dalam kereta terus tergamam dan agak takut kerana lelaki yang di dalam kereta itu ibarat tidak menyedari apa yang berlaku. Macam... terus je.. tade rasa BERSALAH LANGSUNG!!! LANGSUNG!!! 

Ya Allah, aku berdoa kepada mu supaya ampunkanlah dosa orang yang melanggar tu. Aku dengan Belle, memang nak amik kucing tu tapi malangnya...telah dilanggar oleh kereta tu.. aku ingat lagi plate number kereta tu WTH 3275... lau tak silap la....heehe...

btw... memang sumpah aku tau apa yang harus aku lakukan... aku speechless!!! speechless!!! memang!! tak tau apa nak cakap...


bye


p/s: tapi masih kenyang makan KFC. walaupun.

No comments:

Post a Comment