Nuffnang Ads

Thursday, September 15, 2011

LIBAS MELIBAS DI PAWAGAM!!!

Hey- hey!!!!.... 

amacam semua malam ni? ada yang gantuk da ke? alar... jangan la cmtu... malam masih muda... ye la.. muda malam ni takley di sia-sia kan.. nanti malam da tua susah la kan... sebab nak tido....tak gituw??  

*apa yang merapek ni kan? hahaha

okay.. tadi aku ada terbaca kat blog  Mak Dara dengan Oh!Artis fasal filem terbaru LIBAS!

Libas membariskan beberapa pelakon hebat seperti Hero Malaya (sesetengah orang kata dia Hero KERTU!! pedulikkan mulut orang..janji dia belakon best!!!), Zizan, Fazli, Scha, Beego dan lain-lain pelakon. Kalau korang nak tahu, skrip filem ini dikarang oleh suami MAK DARA tu. Hebat bukan? hehehe..

cakap sal takraw... erm... hurrmmm... hmmm... tetibe nak cerita.. tapi bila pikir balik.. malas la cerita... sebab tak nak cerita adalah aku takut nanti ada yang tersinggung.. ye la.. mana la tau kan kot2 dia baca ke...hahaha..

bye

p/s: kepada peminat dan pemain sukan TAKRAW!!! anda wajib tengok...tak kesah la best ke tak.. TENGOK TAU!!

No comments:

Post a Comment