Nuffnang Ads

Thursday, September 15, 2011

MULUT TERKUNCI HATI MERONTA!!!

Hi semua....


apa khabar???... sihat tak semua??? amacam dengan kehidupan...

kehidupan aku sekarang adalah menyenangkan... ye la.. kawan-kawan ramai.. tapi kan.. aku ada sorang kawan ni..

*kawan ke? 

cakap pun tak pernah.... hehehe... 

okay... cerita ni da lama da.... sejak sem berapa.. aku pun da tak ingat.. tapi saje je aku rahsia kan dari semua... bukan lah niat aku nak memburuk-burukkan nama beliau yang baik tu... dia tak bersalah... yang bersalah adalah aku.. aku yang tah kenapa jadi macam ni... maybe salah aku masa dulu-dulu kot.. aku pun tak tahu kenapa aku jadi macamni...

biarlah... benda da jadi nak buat macamne kan?

okay2.... berbalik kepada story tadi.. aku ada kawan... aku tak tegur sebab aku ada rasa malu. Malu sebab apa? aku pun tahu.. aku layan orang lain macam biasa je.. takde pun yang berbezanya.... tapi apabila bertemunya... aku kaku... mulut bagaikan terkunci untuk berkata-kata... 

*bodoh kan aku? 

Iye... memang aku bodoh sebab seringkali memalukan diri dengan perkara sedemikian.... tapi apa yang harus aku lakukan... mengelak? tak payah berjumpa? atau  berjumpa dan luahkan segalanya? apakah itu cara terbaik daripada memendam rasa? apakah perlu aku melupakannya sehingga aku mendapat seseorang yang baru?

itu adalah segala persoalan yang sering bermain dalam pemikiran aku... haruskah aku melupakannya?
bye


p/s: mulut terkunci... hati meronta...

No comments:

Post a Comment