Nuffnang Ads

Monday, September 19, 2011

PENGEMBARAAN BERMULA

Hi semua...

wow... everything sudah bermula. Ye la..pengembaraan aku dalam hidup ni sebenarnya dan bermula nun masa aku belum lahir lagi...masa tu zaman zigot lagi...kan? tapi mak aku bukan hanya ada seorang pemenang... mak aku ada dua pemenang... aku ngn abang aku... KEMBAR..hahaha...

okay2.. bukan nak cerita fasal apa-apa... tapi hari ni bermula kelas je... pukul 12.00pm sampai 1.00 pm dan mula balik kelas lain dari 2.30pm sampailah 5.30pm. itu belum esok lagi... FUUHH DEK NON~~~ sampai malam wa cakap lu... hahahah...tapi takpe... final year kan...hadap je la pun...

aku maybe untuk beberapa hari ni akan tidak ada masa untuk update blog sebab ada perkara-perkara yang perlu untuk aku settlekan... meeting and semua... okay?


bye

p/s: nak bersiap pergi kelas...yyyeeeaaayy!!!! (semangat baru)

2 comments:

  1. selamat belajar dgn semangat yg baru..semoga lebih berjaya.

    ReplyDelete
  2. iye!!! thanks kak WC... hehehe.... memang semangat baru...masuk kelas terus pitam....pening..sebab tak tau benda2..hahaha

    ReplyDelete