Nuffnang Ads

Sunday, September 11, 2011

PULUN - PULUN !!!!

hi semua... 

bertemu lagi kita dalam entry baru... adoiyai... macam-macam terjadi.... baru hari pertama ni.. adoiyai... hahaha.... pening pun ada.. ye la.. tapi yang penting.. buat mana yang WAJIB dulu la kan.. hehehe... ni malam ni aku nak buat kerja da... beberapa hari lagi aku... report hari tu yang tak siap lagi tu... malam ni pulun habis2...hahaha.. memang puas hati punya pulun... biar sampai esok pagi pun.... PULUN !!!!.... orang lain macam tu jugak aku rasa. *pelajar suka buat kerja macamtu kan.... aku memang kena buat awal-awal lah.. macamne pun memang kena buat.. KENA BUAT!!!....

hum... sudah lah mengenangkan nasib tu..kan? aku tadi pergi beli barang sekejap... heheh... sikit2 je... tak banyak pun padahal... hehehe... 

senarai barang..

pewangi
biskut cap ping pong (sedap wooo)
gula perang (minum ngn teh london gituw...)
cecair pencuci tangan
tupperware (bukan yang ori okay)
baby bun... (sedap kot..nampak macam sedap je...)

semua tak sampai RM50.00... murah tak? aku pergi beli kat GIANT tadi...hahahah....*jangan jeles...

aku da siap baru ley buat cm baby ni...hehehe

okay, lah..... nak start pulun da ni...... PULUN!!!!

bye

p/s: tapi mata macam mengantuk je....adoi....

1 comment:

  1. Pulun! jgn tak pulun..hehe dolu2 biasa gak wat keje mcm tu..biskut cap ping pong tu biskut apa ek??

    ReplyDelete