Nuffnang Ads

Thursday, September 15, 2011

REPORT DA SIAP!!!

HI SEMUA!!!


seharian ni aku tak update pun aku punya BLOG kan?? baru sekejap da rindu kan... bayangkan la hari tu yang dekat sebulan aku tak update langsung... langsing aku dibuatnya!!! geram!!!

tuan-tuan dan puan-puan!!! aku ada pengumuman ni yang aku nak buat!!!

 YA ALLAH!!!

REPORT AKU DA SIAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YE!!! REPORT AKU DA SIAP!! SOK NAK ANTAR!!! SILA JELES...hehe


 mintak2 la okay.... lulus pun okay da...itu sudah mencukupi bagi aku!!.. yang penting apa aku belajar kat Malaysia Tourism Centre (MaTiC) adalah yang paling bermakna dalam hidup aku.. aku rasa serupa jugak dengan orang lain pun... 

da3.. aku mengantuk tahap Gaban da ni!!!..

bye!

p/s: Dreams Unlimited okay??!!!

No comments:

Post a Comment