Nuffnang Ads

Sunday, September 18, 2011

ZIARAH KUBUR CEMAR RAYA???

hi semua...

aku rasa masih tak terlambat nak ucapkan selamat hari raya kan?... Selamat hari Raya...

okay...mari kita imbau kembali hari pertama beraya... Ingat tak? kalau aku .. aku masih ingat lagi... ye la... Kalau aku... hari Raya pertama aku pergi ke Kubur.. menziarah kubur... ye lah.... melawat ahli keluarga.. rakan-rakan, saudara mara semua... da sampai situ aku dan keluarga akan membacakan Tahlil dan Doa... macam biasa lah... itu yang aku percaya ... orang-orang terdahulu tak buat.. tapi setahu aku... benda yang orang-orang dulu atau Nabi tak buat TETAPI kalau benda itu baik... namanya BIDAAH HASANAH. Macam baca Yassin malam Jumaat... betul tak?

nak dijadikan cerita.... aku berjalan lah tadi kat Giant...pergi kedai buku... nak beli buku tapi takde.... terlihat la aku akan keratan akhbar muka depan ini...



klik kasi gemuk!!!!

haaa... ini la keratan akhbar itu ...SENTAP tak sapa2 yang buat ziarah ke kubur ni?

aku sentap!!... ziarah kubur tu bukan ke benda baik? lagipun selain jumpa sanak-saudara yang lain yang turut menziarahi kubur... ok la tu... aku tak tau la kenapa ustaz tu cakap macamtu kot.... sumpah aku tau.. aku tengok caption pun aku malas nak beli... sedih... sedih sangat-sangat... boleh plak dia kata macamtu...

maybe salah aku tak baca abis... tapi lau tengok caption macamtu... ffuuh!!!... mintak jauh la surat khabar tu dari aku....


okay la... cukup la kot...


bye.


p/s: makan pulut kuning dengan ikan...hihu..


3 comments:

  1. tajuk je tu. ustaz tu xsalah. tu media yg buat tjuk gtu, knonya akn lbih catchy.

    ReplyDelete
  2. ye ke..then sorry form me.. but seriously.. if the caption is like that.. then...i do not want to read the newspaper...

    btw..thanks for commenting on my blog...

    ReplyDelete