Nuffnang Ads

Thursday, October 13, 2011

BLOG + FACEBOOK = BERJAYA DALAM HIDUP!

Hi semua!!!

YEAY!!!!

tadi macam gembira je kan buat entry?... malangnya... semua kegembiraan telah bertukar kepada kebosanan. Sebab?? sebab masuk kelas yang aku mentioned tadi??... hahaha... tidak sekali...kelas tu okay... cuma apabila bermain dengan number dan formula.. aku akan membuat formula aku sendiri. Hihu~~~... formula aku... BLOG+FACEBOOK = BERJAYA DALAM HIDUP. Boleh? Kau mampoo??>.hahaha.. *aku belajar dengan kawan aku...hahaha..

alar... aku ni tak berapa suka sangat math ni... nak kira-kira ni...adoi.... letih...sedih...pedih mata aku tengok number dan formula.. hiuU~~~~~ memang pening aku tengok number.... da la kelas 3 JAM WEh!!!.. tiga jam ok!!!!......






da sekarang kitaorang "bermain" dengan SPSS!!! tau tak SPSS tu apa? ia adalah tool untuk mengira dan menganalisis data. hihu~~~

seronok!!!


okay.. da la tuh kot...


bye!



p/s: tapi still gantuk lagi...adoi....

No comments:

Post a Comment