Nuffnang Ads

Friday, October 21, 2011

BROADBAND MACAM BANGANG!!!


Hi semua!!!!

Pernah tak korang rasa macam betul-betul nak marah? Aku rasa la sekarang ni!!!! Mencik+bangang+marah teramat sangat = aku sekarang ni. Tau sebab apa nak marah sangat, okay… aku pakai Celcom Broadband yang dikatakan memang OKAY… dan sekarang sangkut-sangkut pulak… mcm bangang la tu namanya.. lau tak bangang dia tak sangkut-sangkut. Kan? Lagipun, Celcom katanya boleh capai selaju kilat *yang ni aku tambah. Takde la..aku perhatikan kan… makin banyak masalah ‘line problem’ melibatkan syarikat terkemuka CELCOM Axiata ni. Tu la.. nak bangga sangat dulu.. laju la.. best la.. murah la.. apa lah.. dan sekarang apa yang HADO???

boleh jadi macam ni aku..tension!!!


Bongok. Aku bongok sebab guna Celcom? Kenapa tak tukar ke P1, YES, MAXIS dan lain2? Aku percaya mesti pertanyaan diatas adalah pertanyaan korang kan? Aku akui aku memang jenis yang malas nak tukar2 ni… nak-nak pulak lau melibatkan wang. Malas. Malas nak membazir. Urgh! SEDIH!!!!... lagipun aku harap lah Celcom boleh lah baiki apa yang kurang, atas siasat punca semua ini terjadi tapi tidak!!! Duk berdiam diri..

Tahun lepas, aku ada je contact dorang punya Customer Service line, ada yang angkat, ada yang tak..  lantak.. ni aku nak komen ni.. lau korang rasa nak pakai Celcom Broadband. Ni ask aku dulu… memang betul CBB ni murah.. tapi lau nak ikut kepuasan.. baiklah korang pakai yang lain. Company lain. Ini adalah berasal daripada aku punya PENGALAMAN ok!!! Jangan nak sue-sue aku pulak.. aku buat entry ni untuk pihak Celcom sedar akan kelemahan dorang. Segala ini *korang anggap kutukan, aku anggap teguran membina adalah untuk kebaikkan dorang jugak. Sapa lagi korang ank dengar selain pelanggan sendiri.



Okay.. cukup la kot..


As-Salam.




p/s: rasa macam nak marah je!!! In fact, aku memang da marah da tadi, siap jerit2 lagi!!!

2 comments:

  1. alahai... sabar2... deno pun pakai broadband celcom... mmg mcm nie.. ada orang ckp pakai maxis okey... tapi sama jugak coz kaklong deno apaki maxis lagi la bongok kelembaban die tu... huhu... senang2 pakai yang TM tu, org ckp laju jugak. tapi deno pun tak tahu yg mana betul... huhu :p

    ReplyDelete
  2. Pakai P1 la. Anti-bengang weh. Hehe :D

    ReplyDelete