Nuffnang Ads

Wednesday, October 12, 2011

CHOICES TO BE MADE!

Hi semua!!!


aku tahu korang semua mesti ternanti-nantikan entry keramat dari jari-jemari buncit aku kan.. *maaf bukan jejari runcing... hehehe...

*jenih berangan followers ternanti-nantikan entry....macam lah entry tu bagus sangat kan?..hahaha


btw.. hari ni macam takde pepe je nak cakap. hurm.. *cuba pikir balik en akmall!!! (nama aku sebenarnya satu huruf "L" je.. saja mengada-ngada letak dua L.... nampak macam best jer..hahaha

ni sebenarnya baru balik dari main badminton. Ya Allah... letih kemain aku dan rakan-rakan. Rakan-rakan yang menemani masing-masing malam ini adalah Belle, Mila dan Fakri. huauhauhauha....

Kami main dari pukul 8.00 malam hingga pukul ermm.... 9.30 malam. Lama kan? aku rasa lau tak kurus juga, tak tau la aku!!!... da lah naik turun, naik turun tingkat 5... bayangkanlah... letih tak letih.. tapi itu semua aku anggap sebagai dugaan untuk tahun akhir aku disini. ye la.. lepas ni aku da tidak menjalani hidup seperti ini. Lepas grad.. takde da masuk-masuk kelas ni, lain lah kalau amik MA pulak.. sepenuh masa... masuk kelas jugak la... 

Okay.. enough about education *for now la.. but I do believe we all have our own CHOICES, we will choose for we want. We will. The time will decide the choices we will be made. Yes. The time will comes. And at that time, if we made the right decision, that its the right decision but if not? We need to accept it because it our CHOICE. We chose the choices. Do not turn back for after you have chose. Live with it. Love it and make it yours. Respect each other. Smile brings better surroundings. Yes, it is. Even though there is no research done by the researcher yet, but through experiences have brought us to be a better person. Don't we? Understanding each other would be the best way, for the time being. And as for that, I will enjoy the life now. We will live, laugh, cry , eat and do everything *almost together. Okay? Friends?


Apalah yang aku merapek ni..hahaha.. da2....ni nak buat kerja pulak ni.. adoiyai...kuang3..



bye.



p/s: I WILL ALWAYS LOVE YOU.

No comments:

Post a Comment