Nuffnang Ads

Saturday, October 29, 2011

DILEMMA MENJADI SEORANG BLOGGER?

Hi semua...

aku tak tau la orang lain kan....tapi aku sekarang ni amat BLLUURRRR!!!!.. like I have nothing to write about. Like seriously.. BLANK!!! *not point blanc ok...

erm... nak tulis fasal apa ek? adoi...ini adalah dilemma menjadi seorang blogger *consider sendiri.. ada blog je..write blog je jadi da blogger..aku la..hahaha...takde la.. sesetengah orang..kata blogger ni lebih lagi... *tetibe idea datang... sesetengah kata blogger ni..lau ada blog je jadi da blogger (ini aku punya definisi)... suka la kan...

tapi aku ok je pun... aku pun suka baca blog kawan-kawan aku... macam
dan kawan-kawan yang lain. Bukan apa.. kadang-kadang... apabila kita mula menulis... jiwa kita akan lebih berbeza. *perbezaan kat mana? haaa..itu aku tak tau.. mungkin la..mungkin tidak kan? tapi apa yang penting... kita semua menulis.. best tau menulis blog ni.. kita tidak akan hiraukan orang baca ke tidak.. ye la..kalau entry macam aku ni...semua entry syok sendiri (ESS) memang la...sapa nak baca kan? tapi adakah itu akan menolak aku untuk tidak menulis? tak! tidak sama sekali. aku akan terus menulis.. walaupun sesetengah mungkin berfikiran apa yang aku tulis itu adalah NONSENSE tapi tetap...hahaha...blog kita kan..kita punya suka la...Boleh macamtu? boleh jeeerrr....hahahah..

okay2.. tengok..da mula menulis, tentu ada idea yang hendak di sampaikan..cuma olahan adalah berbeza.. betul tak semua?

 
apa olahan anda terhadap gambar kucing ni?
aku? KIUTNYA!!!!


As-Salam.




p/s: blogger lain pun kadang-kadang pening jugak cari idea. 

5 comments:

  1. relaks2 je... ni dalam tak de idea ni, jadi je sebuah entry... ape yg kamu tulis ni kire entry la ni... kalau tak de idea, ape kate berblog walk... bace ape yg rakan2 tulis, komen2 sikit... sambil2 tu, cari2 ilham.. ape kate, buat entry pasal zaman2 sekolah2 dulu... amacam?

    ReplyDelete
  2. betul tu...thanks SAM... btw...entry sal sekolah dulu..nti la kot..haaha

    ReplyDelete
  3. mama ialah peminat setia blog anda...ngeee

    ReplyDelete
  4. hehehe...thanks mama!!..muah2!!

    ReplyDelete
  5. gambar memey tu x bole tag eh..? hahah

    ReplyDelete