Nuffnang Ads

Sunday, October 30, 2011

ENTRY MERAPU!!!

Hi semua...

hari ni aku bangun awal..!!!..hahaha.... pukul 10.30 pagi. Awal kan? okay la tu....dulu2 aku bangun lagi lambat...hahaha...takde la...selalu je bangun awal sebab nak matikan jam..lepas tu..tido balik....*sila cakap bangang! terima kasih...hahaha..

okay2.. hari ni...tadi da update entry da... em...lepas ni nak pergi main pulak. hahaha..

korang mesti wondering kan..kenapa most aku punya entry tak banyak gambar.. aku bukannya tak nak update gambar..kadang-kadang, aku tak jumpa gambar yang betul-betul menyerlahkan apa yang aku ingin sampaikan...hehehe...

okay la..malam ni ada lagi PERTANDINGAN MUZIK GAMELAN MELAYU 2011, dan beberapa lagi universiti dan wakil2 pasukan muzik gamelan akan membuat persembahan!!!. maka!! apa tunggu lagi..mari kita beramai-ramai pergi dan menonton muzik Istana Melayu ini. Masuk adalah percuma!!!..jom!!!  malam ini adalah malam terakhir...mari kita ramaikan penyokong muzik gamelan!!!...

 
semalam berangan wartawan..best jugak....



As-Salam.




p/s:Iklan ni percuma je...tetiba rasa tanggungjawab nak promote!!!.hahaha

6 comments:

  1. memg merapu btul...hik3~ gurau jek...wink2~

    ReplyDelete
  2. owh? ade competition gamelan ke? siyes x tau woo.. sebab ade member join gak kelab gamelan kat sini..

    b t dub, gud luck~ :D

    ReplyDelete
  3. ~@yusleeping~ : thanks for commenting on my blog.. thanks sebab baca.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. kaizenshinobi : ada je... kaizen asal mana?...

    ReplyDelete
  5. asri(asrirayrock) : thanks....hehehe..

    ReplyDelete