Nuffnang Ads

Friday, October 7, 2011

ENTRY TERPENDEK DI DUNIA?

Hi semua...

setelah agak penat tadi pergi ke FLEE MARKET kat Teluk Ketapang, aku telah membeli 3 helai baju!!! 

*YA ALLAH.. ampunkanlah dosa aku...

okay.. aku tak nak post lagi apa jenis serta macamne kan bentuk baju-baju itu, jadi nanti aku post ok. Aku buat satu entry khas. lagipun kawan-kawan aku demam hari ni, batuk-batuk jadi.. nanti2 lah aku post kan entry tu ek, aku buat nti!!! jangan wisau. 

tetapi baju-baju yang aku beli ni adalah amat mahal!!! takut kamu orang semua akan terkujat beruk pulak nanti....

*cerita fasal beruk, kawan aku selalu je tertukar beruk ngn kera. Adeh!!! sedih..hahaha...

okay la.. ni nak rehat jap lepas tu pegi makan. lepas makan baru la aku update ok.?


bye.



p/s: aku tak membazir ok.

2 comments: