Nuffnang Ads

Friday, October 7, 2011

EXERCISE PEPAGI!! BEN 7 JELAJAH BUKIT BESAR!!

Hi semua!!!

pepagi lagi aku da bangun sebab nak naik BUKIT BESAR yang terletak di tengah-tengah Kuala Terengganu. Alar, lau korang pergi Mydin Kuala Terengganu, korang akan nampak bukit besar dabak tu.. haaa.. tu la BUKIT BESAR.

Aku tadi pergi dengan kawan-kawan perempuan lain seperti Wan Nor, Najihan, Ezatul Ikma, Mila, Nazirah Fathil dan Azilah. Kitaorang naik pukul 8.10 pagi tadi. Best naik BUKIT BESAR, boleh nampak jauh jugak la...hehehe..ramai gak orang naik Bukit Besar tadi... okay la.boleh tahan lar... 

 group picture dulu sebelum naik!!!!..hahaha


 ni ada aku...cuma aku tukar ngn nazirah fathil je..


baju hijau adalah jihan, dia instructor kami untuk hari ini!!!.. 1, 2, 3, 4...


 ni bukan poco-poco yer!!! maaf!!!..hahaha


 pertengahan jalan...semua pakat letih...hehehe..


 aku ni ganti dengan jihan...sonok naik bukit besar...hahaha


 3 dara... mila , eza n wannor...duk atas kayu ni..


 instructor juga adalah photographer yang berjaya...hahaha


 ni otw nak turun da ni!!!...semua gumbira sebab mission accomplished!


 posing maut semua...hahaha


 ni posing tak maut sebab aku ada...hahaha


 lepas naik bukit pergi berkelah kat pantai teluk ketapang..huhaaa~~~


okay...itu summarized semua perjalanan kitaorang hari ni...letih tapi seronok..nanti nak pergi lagi..BEN 7.. kita pergi ramai-ramai tau!!!!...semua pakat naik Bukit BEsar!!! ok?


bye.




p/s: lagi ramai lagi meriah...tak gituw semua?

3 comments: