Nuffnang Ads

Tuesday, October 4, 2011

FORGIVE BUT NEVER FORGET!

Hye-All!!!

malam ni memang aku nak post je agak banyak. 

Aku dengan kawan-kawan aku sentiasa memerhatikan pelbagai jenis perangai manusia. Kadang-kadang ada yang menjelikkan, ada yang adorable, ada yan cantik perangai , ada yang buruk perangai. Tapi aku bukanlah baik sangat pun tapi tu lah, at least ada jugak lah kebaikkan aku... HAHAHAH....

Macam-macam tau perangai manusia. Kadang-kadang muka baik tapi Ya Allah.... dia lah rupanya orang yang jahat sekali. Tapi ada jugak muka jahat, tak senyum, cakap macam tak baik tapi dia lah orang yang BAIK hati sekali. 

Aku sekali lagi cakap, aku bukan lah baik sangat tapi kalau seseorang buat jahat dan dengan aku, aku takkan mudah-mudah lah nak maafkan seseorang tuh. Aku pernah buat sekali, dan aku tidak tegur seseorang hampir 1 tahun. 1 TAHUN! ok, bukan jangka masa yang sekejap tau 1 tahun tu. BTW, aku da baik da dengan orang tu. Kawan aku cakap, FORGIVE BUT NEVER FORGET!

Tapi untuk waktu sekarang ni, aku memang sakit hati. Tapi tu la... kawan aku cakap, tak payah amik port sangat, nanti2 insan tu ada jugak nak berkawan dengan kita. ADOI....LETIH, SEDIH, MARAH, semua ada!!!...BENCI PALING SEKALI!!! Tapi kalau fikir-fikir balik insan tu memang takde guna pun dengan aku... macam anak ayam hilang ibu ayam.


okay lar.. ni nak focus dalam subject aku belajar ni.


bye



p/s: erm... jangan mengada lah kau nak berbaik dengan aku.... BENCI AKU TENGOK MUKA KAU!!!

No comments:

Post a Comment