Nuffnang Ads

Sunday, October 30, 2011

GAMBAR MEREKA YANG NAK KENA TUMBUK!!!

Hi semua...

aku ada sesuatu yang hendak ditunjukkan.... harap korang sediakan bag muntah di sebelah dan menahan perut untuk melihat benda yang aku ingin tunjukkan ini. Okay?



Sedia???







sila scroll kebawah!!!!


















ada tak?








ada kan?







jap...







scroll lagi...











ini adalah gambar lelaki gila yang bangang serta hampas gas betul!! sial!!! mencik aku!!!..budus!!!!!

mereka ini adalah insan-insan tak bersalah sebelumnya...tapi bila da amik ggambar macam ni!!!... aku rasa nak tumbuk je..yang dua bawah ni ok la ku tumbuk kot..yang atas tu.mcm takut sikit... badan ketul2... tumbuk lari boleh la kot....hahahah





~~speechless~~




p/s: korang rasa nak tinggalkan komen yang pedas2.sila la....hahha...aku rela!!! kuang3!!! aku amik kat sini. BLOG NI!!

6 comments:

  1. tak payah kome nak bg penumbuk...aku yang pempuan ni jumpa pon nak bg penyepak dulu...

    ReplyDelete
  2. hahaha..memang pun..sakit hati je kan...

    ReplyDelete